Happy Faces

Dagen började inte så bra. Åkte till jobbet i vanlig tid, var där kl.07.00. Jag fick sitta i bilen fram tills åtta ungefär. Någon hade glömt hänga ut nyckeln till mig, hostJONAShost. Så jag satt i bilen och halvsov till åtta då Jonas kom, han hade försovit sig. Haha! Men dagen gick fort, vi hade många paket att packa och städade ännu mera. Börjar bli riktigt fint. Sen finns det ju massa saker som inte går att skicka eftersom det är småfel eller lite trasigt, så jag fick med mig en liten tekanna, en termos och två handdukar! Här kommer rubrikens kommentar: Jag fick förlängt på jobbet fram till årsskiftet :D Wiiiou! Jag är glad. Så jävla gött, nu behöver jag inte oroa mig för att behöva söka jobb en tid framöver.

Den andra bästiga nyheten väntar jag nog med tills imorgon, då allt är klart :) Ikväll är det fotbollsträning!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Grattis! Supernice ju!

2009-08-17 @ 18:16:57
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack! Jaa :)

2009-08-18 @ 18:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0