helgen

Fredag: Tomas kom hem från Torsby, wonderbart att krama honom igen :) Min kusin Peter, hans fru och deras 2 veckor gamla dotter kom och hälsade på hemma. Jag har inte sett honom sen förra sommaren så det var kul. Senare på kvällen åkte jag, Sanna, pappa och Tomas ut en sväng med båten för att fiska. Inte för att skryta men jag fick en GÖS på 3kg. Wiiou! Den första, pappa var inte lite avundsjuk. I alla år han har fiskat i vår sjö (och i andra sjöar) så har han aldrig fått en gös. HAHA! Somnade 02.30.

Lördag: Eftersom solen tittade fram så passade vi på att ligga på bryggan så länge som vi kunde. Vid halv två drog vi iväg till Hillringsberg, Tomas skulle spela fotbollsmatch. Lisa var där så vi tittade ihop. Matchen slutade 1-1. På kvällen åkte jag och Isabell till Lässerud på en gammal högstadiekompis 20-årsfest. Det var kul. Massa Lässerudsfolk. Haha! Dom vet hur man ska festa minsann. Åkte hem ganska tidigt, hade lovat pappa att skjutsa han och hans kompisar till krogen. Men det blev ingen krog för dom spelade poker hela kvällen. Jag skjutsade dom till Arvika runt 02.30.

Idag: Vaknade 11. Såååå skönt med sovmorgon. Det behövde jag. Åkte till Björkhagen. Nu i eftermiddag har vi varit på "vuxendop" eller vad man ska kalla det? Fyra tjejer i 18-årsåldern som skulle döpa sig i sjön :) Efteråt fick vi fika och tårta. Mums! Nu funderar vi på vilken film vi ska se. Godiset väntar på mig!!


Om du var en blomma och jag var en ko,
då skulle jag äta upp dig för du är så go'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0