tre poäng

Igår tog vi tre poäng mot Jössefors. En hejdundrandes spännande match som slutade lyckligt, synd för er som ej var där. Jössefors ledde med 1-0 när det var 15 minuter kvar av matchen. Vi får en straff, Viktoria sätter den. Sen gör Jössefors 2-1, vi gör 2-2. Och till slut efter flera stolpskott och missar lyckas vi klämma in ett mål till så vi vinner med 2-3. Så jävla gött :) Helgen var lugn. Det var fotboll, tv-tittande och ligga på bryggan som gällde. Såg på "the green mile" i lördags. Usch vilken bra film, jag grät. Skickade efter en ny kamera i helgen också. Hoppas den kommer innan Grekland, men det tror jag nog. En ny arbetsvecka har börjat, jag hatar att gå upp tidigt, jag är inte skapad för det. Ändå ska jag inte klaga, jag går upp kvart över sex, till skillnad från när jag jobbade i Töcksfors och gick upp fyra till förmiddagspasset. Så jag ska väl inte klaga. Snart är det fotbollsträning och ikväll kommer TOMAS <3

my life would suck without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0