Hungry heart


Men för fan, lägg ner!!! Jag blir irriterad och arg.


I helgen har det varit fullt upp kan man säga.

Fredag - Julkonsert med Eda Musikskola, jag och syster sjöng och spelade! Senare under kvällen blev det Ritz och Tomas blev upphånglad av trummisen i The Scrags. HAHA!
Lördag - Då var det upp tidigt, tittade på fotboll, Tomas spelade. Sen var det övning med SingOut mellan 10-15. SUCK! Jag hann ändå med att se sista matchen. Jag vill också spela >_<
Söndag
- Jag och Tomas åkte till Karlstad och hämtade ut kameran, wiiie, och julhandlade. Jag hittade några julklappar och vi köpte ett helt gäng med julgranskulor. Så nu har vi en del att välja på till granen! Hihi. Tittade även på syster som sjöng på Sågudden, Luciaflickorna!

Idag ska vi pynta och sätta upp julgardiner och lite annat. Det blir myspys! Jag ska fan ha på julskivan också. Och jag har pratat länge på att se "Sunes Jul", idag kanske det är dags??


Jag ÄLSKAR dig Tomas, så jävla mycket!!

Kommentarer
Postat av: Elin

HeyHopp :D

Åh gud.. det går inte så bra. Du kan tänka dig hur det är att sitta framför en kamera och prata halvtaskig engelska och förklara hur mycket du ÄLSKAR barn? :P hahaa.. nej det går inte bra, ska göra den på söndag för då har jag kamera. MÅSTE MÅSTE MÅSTE.. även fast jag skäms ihjäl och dör lite åt mig själv :P HAHA.

2009-12-08 @ 12:45:52
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha! Okej, man får ljuga på rätt bra antar jag!? ;P Alla har väl något litet emot barn, jag iaf. Dom är inte ALLTID söta!

2009-12-08 @ 14:09:19
Postat av: Elin

Hahaha.. jaaa :P men alla gör det så mitt samvete existerar inte gällandes detta :P

Nej, dom är ju inte det, fy fan :P Får hota dem med stryk annars, då brukar de fort bli gulliga igen :D

2009-12-09 @ 00:43:55
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0