Julkonsert

Pepparkakorna blev bra, en del lite brända i kanten men det tror jag vi klarar av! Inget mjöl alls på golvet, dock lite grann i Tomas ansikte, söt! Glöggen var ljuvlig (smak av blåbär och lingon) skitgod faktiskt. Sen smälte vi choklad och öste i med rispuffar och klumpade ihop dem i små högar. Det lär ju inte finnas några kvar när jag kommer hem sen, Tomas har säkert ätit upp allihop!! Jag och Tomas köpte julklapp till oss igår på Galerix. En skitsnygg, STOR tavla med New York-motiv. M-M-M! Den blev najs ovanför soffan!!

Lisa kommer till mig i eftermiddag och ikväll ska vi på Solbergakörens julkonsert, (Tomas också), det blir mys!


take care now, byebye then

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi, det ska bli en fyrklöver :)

2009-12-17 @ 20:05:38
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Elin

:)

Bra gissat, hihi.

Jaaao, jag överväger mellan döskalle eller fyrklöver, dilemma :P HAHA

2009-12-18 @ 12:54:34
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0