Ritz?

Dagen började inte så bra! Läste ett sms som gjorde mig på såå dåligt humör. Jag vet inte vad jag fick för känslor riktigt, det började i alla fall svida i ögonen. Varför skriver men ett sånt sms?? Gaah! Det bara kom ut sådär eller? Jag är så trött på allt, särskilt på mina känslor. Varför ska jag bry mig över huvud taget, varför kan jag inte bara lägga ner skiten. Ska jag sluta bry mig? Är det bra eller dåligt att bry sig egentligen? Det finns väl vissa "gränser" man ska hålla sig inom antar jag. Jag vill verkligen bort härifrån ett tag, till nån jävla öde ö där jag kan vara själv. Bort för att inte bry mig ett skit om allt och alla. Det värsta är bara att; vart man än tar vägen så följer känslorna med, och det är dom jag vill slippa. Man klarar sig fan inte undan dem.

Jag var på bra humör igår efter dansen. Wiihej! Jag somnade faktiskt igår. Det gick galant, inte läskigt alls. Jag behöll glädjen för mig själv dock..

Jag saknar fotbollen så jävla mycket också. Jag saknar att sparka bort alla känslor och aggressioner (för en stund) på en oskyldig, liten boll. Saknar närkamper, att aldrig ge sig tills man själv har bollen, springa och jaga tills man tappar andan. Glädjen av att spela bra, göra mål och vinna!

Jampacked på Ritz ikväll, jag funderar ärligt på att skita i det och se Idol istället. Men jag lovade ju My att komma, förresten så behöver jag någon att prata med! Då är My en bra idé :)


fake it till you make it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0