20årskalas

I lördags hade jag och Isabell litet kalas ihop här hemma på Björkenäs. Det var trevligt. Blev inte så mycket partyparty som det var tänkt men det var kul ändå :) Fick fina presenter. Hihi. Åt mat, tårta till efterrätt, spelade spel och pratade. Igår (söndag) var det mest en slappisdag. Åkte in till stan till Anna när Tomas skulle repa kl.3. Så vi kollade tv och utomlandsresor. Hihi. Vi är SUGNA på att dra till varmare ställen. Övade med SingOut på kvällen. Annars händer det inte så mycket, jag är fortfarande sjuk, mer eller mindre. Förkyld och ont i halsen, ögonen är fortfarande röda. Ikväll ska jag köra mamma till Skillingmark, för imorgon åker hon och Eva till USA - Californien. Fan vad jag är avundsjuk! Och så ska jag på fotbollsträning ikväll, vi får se hur mycket jag är med, om jag är med över huvud taget, eftersom jag fortfarande är lite sjuk och svag så att säga. Men JAG VILL TRÄNA! Det var så himla typiskt att jag skulle bli sjuk förra veckan när jag fick jobba också, gick miste om massa pengar de fyra dagar jag var sjuk. Boou!

Secret Garden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0