duktig

Igårkväll när jag skulle sova så låg det ännu en lapp under min kudde, ifrån Tomas! Jag var helt mållös. Det är nog det finaste någon skrivit till mig, ärligt! Jag visste inte vad som skulle hända därnäst. Det kändes som att du fanns i huset någonstans och jag hoppades att du hade gömt dig i garderoben eller nått, så att jag kunnat sova med dig! Hihi. Månen skyddade mig tyvärr inte. Jag drömde mardrömmar och jag tyckte dom var jättehemska. Jag blev jagad, folk halshögg varann och massa mer. Imorse var jag och Sanna uppe tidigt, hon skulle till sjukgymnasten kl.10. Efter det gick vi till badhuset och styrketränade. Känner mig väldigt duktig. Det ska bli fler gånger vill jag lova, det var skoj. Plus att jag gick ut med Izor när jag kom hem, långt! Nu sitter jag här, ska väl göra mat snart, sen tänkte jag se på en film, som jag sagt i flera dagar nu men det har inte blivit av.

Jag saknar dig älskling, kom hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0