hemma i tryggt förvar

Jag kom hem levande, som tur var följde Sanna med och gjorde sällskap till Skillingmark. Och jag hann inte träna pga att mamma var så seg med att komma hem ifrån jobbet, äta, packa klart det sista och till slut lyckades vi få in grejerna i bilen och åka iväg. Jag blev så arg, ännu mer arg när både mamma och Sanna klaga på att jag var så sur och skrek på mig. Då blev jag ledsen! "/ Men jag och Sanna överlevde i alla fall vägen hem och nu ska vi väl sova snart. Inte för att det känns så tryggt direkt. Pappa jobbar eftermiddag, iofs kommer han hem vid 00.00-tiden men jag är så jävla mörkrädd så jag kommer ligga och trycka i sängen tills jag vet att han är hemma. Önskar Tomas var här nu! >_<

There you'll be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0