kusin vitamin

Ja, då har hela helgen spatserat förbi och den har varit händelsefull, typ. Kusin Vitamin Adam har varit här under helgen. I fredags var till Charlottenberg och gick ett varv i shoppingcentrat, på kvällen var vi på Tiki och checkade Petter, så klart! Även Tomas överraskade mig och följde med, snacka om att jag blev GLAD! I lördags tog vi det lilla lugna, Tomas kom hit på kvällen efter fotbollsmatch i Kongsvinger. Badade bastu - rullade oss i snön, åt god mat och spelade spel. Det var skitkul. Idag var vi upp tidigt och iväg till Trefaldighetskyrkan för att sjunga med SingOut. Det gick bra. Adam sitter på tåget nu, tillbaka till "ljuva" Flen. Tomas är iväg och jobbar med projektarbetet. Imorgon åker han till Torsby och kommer inte hem förens på fredag >_< hur fan ska jag klara mig?? Vem ska jag krama?? USCH! Jag ska sova med honom inatt i alla fall, jag ska krama och pussa (nästan isönder) honom så att det räcker tills på fredag kväll :)

JAG ÄLSKAR DIG TOMAS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0