näsproblem

Ja, förkylningen sitter nog i ett tag till om den får bestämma själv + att det gör så jävla ont i näsan, jag kan knappt nudda den utan att det gör ont. Haha! Jag ska in till stan en sväng sen, då ska jag passa på att köpa massa frukt med c-vitaminer så jag blir frisk någon gång. Jag och Anna ska till "Resia" och checka deras utbud på solresor också :) Det gick ju inte så bra förra året, men nu vet vi att det behövs ca. en extra tusenlapp för bättre boende, inte mig emot! Nu är mamma och Eva uppe i luften och påväg mot USA!! Spännande. Det blir jag som får leka mamma dessa två veckor, men jag antar att det blir Sanna i slutändan ändå. Hon är bättre på det. På onsdag kommer kusin vitamin hit, Adam. Ska bli trevligt! :) Och jag försöker boka biljetter till Eskilstuna till Viccan men det krånglar med sittplatser. Vi får inse att vi kanske inte kommer sitta gredvid varann denna gång älskling ^^,

Jag känner mig så nere, och jag vet inte varför? Jag blir ledsen för varenda liten småsak. Jag kanske bara är trött, eller så är det för att jag varit sjuk. Det blir bättre!

Kommentarer
Postat av: toto

De blir mycke bättre, M-M-M! :)

Allt blir bara bättre och bättre ihop med dig älskling!!

Älskar dig <3

2009-02-17 @ 17:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0