studentkonsert

Denna kväll spenderade jag på Svea-biografen och lyssnade på Stinas studentkonsert med "Thin Lizzy" låtar. Det var så jävla bra faktiskt :) Jag riktigt njöt! Tomas gitarr var snygg, och Tomas också för den delen. Tajta brallor dock. Nu sitter jag här och gruvar mig för att krypa ner i den kalla sängen. Usch! Om den ändå kunde värmas av två personer >_<

Nu börjar "det där" komma tillbaka igen, och jag kan verkligen inte förklara varför jag känner som jag gör när det gäller alkohol, fest blablablablablablablalblabla! Det är inte det att jag inte vill att du ska umgås med dina kompis och ha kul. Jag vet faktiskt inte vad det handlar om själv, och därför kan jag inte förklara det. Jag är heller inte rädd att du ska göra något med någon annan, så pass mycket litar jag på dig, och jag vet att det aldrig skulle falla dig in att göra något sånt, det handlar inte om det heller. Jag blir bara så ledsen på något sätt, och jag inte rå för att tårarna rinner. Så fort du sa; "Det är efterfest hos Stina". Så liksom bara kände jag att det brände bakom ögonen. Och allt som var så krångligt igår. Jag får krama kudden inatt. Yeay!

sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0