tårta

I fredags var det 20årsfest för Martin Jansson! Det var trevligt och skoj. Alltid lika kul att träffa alla gamla klasskompisar och prata gamla minnen om alla lärare och händelser :) Varken jag eller Tomas tänkte över huvud taget denna kväll för på lördag morgon skulle vi in till stan och pappa var tvungen att skjutsa in oss, pga av alkoholen. Haha! Inte så smarta direkt. Men vi kom in till stan och Tomas fick spela fotbollsmatch, förlust. På eftermiddagen var vi till mormor på kalas och käkade smörgåstårta och tårta. Det var gott och jag blev så jävla mätt. När vi kom hem till Björkenäs tände vi bastun och väntade in Isabell som kom vid halv 9 tiden. Vi rullade oss i snön! Kaaaallt. Sen åt vi hemmagjord pizza på kvällen, åt godis och spelade spel :) wiiie. Nu väntar jag på att Tomas ska spela klart i Arvika så han hämtar mig och vi åker till Gunnarskog. Där blir det ännu mera tårta, Paul fyller år.

Allt jag gjort den här helgen har bara blivit felfelfel! FÖRLÅT! Jag känner mig så dålig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0