when you look me in the eyes..

...då får jag ögoninflammation av dig ;) Igår var en skoj dag, halva i alla fall. Vi åkte snöskoter och bobb efter. Tomas skulle filma projektarbete så vi åkte på isen längs skogen. Plus att vi band fast en bobb bakom snöskotern. Haha! Det var sååå kul, vi körde rejs. Paul fyllde år så det blev god mat och efterätt. MUMS! På kvällen spelade vi in lite mera projektarbete, Tomas var läskig. Sötnos har fått ögoninflammation och därmed smittat mig, det är ju väldigt smittsamt säger dom. Har bara inflammation i högerögat just nu men det brukar smitta till det andra också stod på det internet. YEAY! Idag jobbade jag kylskåpsposei, och nu när jag kom hem så har jag fått feber och jätteont i halsen. Usch! Jag har hört att det är bra att vara två när man är sjuk ;)

Jag finns här för dig älskling, vad som än händer så ställer jag alltid upp och tröstar, hälper och försöker göra dig på bättre humör! Ring när du vill, du stör aldrig och jag är vaken med dig om det så är mitt i natten. JAG ÄLSKAR DIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0