lite hit och lite dit

Jag vet inte vad jag gjort dagarna sen nyår riktigt!? Shoppat, spelat fotbollscup, promenader på isen, biobesök och varit med Tomas! Det är helt sjukt, jag och Tomas har varit med varandra ända sen 19 december, vi har sett varandra varje dag. Och det sjukaste är att jag bara vill vara meramerameramera med dig, jag tröttnar aldrig på att titta in i dina ögon och känna din hand i min. Jag vill vara med dig varje dag, jag vill känna din närhet och värme. Det blir jättetomt direkt du är ifrån mig..

Som sagt, jag har shoppat mig, i princip, en helt ny garderob. Hihi. Bränt mycket pengar. Men det är ju REA och jag "behöver" lite nya kläder. Jag, Sanna, Tomas och Daniel var i Karlstad igår, det var då det blev många påsar. Råkade även få med mig två plagg ifrån stan idag. Giiiih! Snart kommer Tomas och hämtar upp mig igen! Shit, jag längtar efter dig nu! Helgen kommer bli skoj. Imorgon kommer Isabell och Evelinn hit, äta god mat och spela spel antar jag att det blir. Lördag blir jag förmodligen med Tomas på hans fotbollsträning och på kvällen är det party! :) Wiihej.

It's amazing how you can speak right to my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0