litet kalas :)

Nu mår vi alla bra igen. Tomas blev dålig i onsdags natt och spydde flera gånger. Han fick hoppa över praktiken torsdag och fredag. Så vår 5 månadersdag firades mestadels i sängen, vilket inte låter helt fel va!? ;) haha! Hyrde film och köpte lite godis. Mys! Igår var jag, Tomas, Fernando och Britta och kikade på akvarium med hajar och massa andra fiskar. Skitcoolt och jättekul. Sen strosade jag och Tomas lite i centrum. På kvällen träffade vi kusin Adam och tog en öl med honom, det var trevligt. Längesen jag såg honom nu, plus att det var kul att han fick hälsa på Tomas! Somnade vid 2-tiden! Idag har vi också strosat i centrum och Tomas har köpt en elgitarr som han är SÅ STOLT över. Och jag förstår, den var faktiskt skitsnygg. Wiihej! Denna kväll var mys, Solveig fyller år idag så vi lagade en god laxgryta med ris, och gjorde tårta till efterrätt. Jag har haft jättetrevligt hela kvällen. Jag och Tomas spelade "Somewhere over the rainbow" för henne också, hon hade önskat den :)

Hela den här veckan har verkligen varit jättebra, om man bortser från onda magar och illamående. Det är så mysigt att vara här och jag gillar familjen Chagallo. Det som känns bäst är att jag och Tomas kommer närmare och närmare varandra för varje dag som går, underbart! Fan vad jag älskar dig, jag kan fortfarande inte fatta att det är vi två. Varje gång jag tänker på oss spricker mitt ansikte upp i ett enda stort leende. Det är helt ofattbart att jag får vara din, och att du vill vara min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0