Storstaden

Igår var jag på Tiki och firade Isabell, som nu inte längre är tonåring. 20 åringen! Usch vad tiden går fort. Tyckte inte alls det var längesen vi gjorde "Bailando" i lågstadiet. Det var en kul kväll med en nyköpt Baccardi tappad i backen. Yeay! Imorse tog jag och Tomas tåget till Karlstad för att invänta bussen som förde oss till Stockholm :) Och nu ska vi sova snart, hemma hos Britta, Marcos och Fernando igen. Hihi! Tomas ska praktisera hela veckan och jag ska bara ta det lilla lugna. Vilket kanske inte är så lätt när man har Fernando i hälarna, men han är söt, jag faller så lätt för de mörkbruna ögonen. Jag ska i alla fall "in till stan" någon dag och shoppa, ska även hälsa på Lovisa och bebisen Åke. Nu kan jag kanske lära mig hur alla bussar och tunnelbanan fungerar. Nej, nu blir det att krypa ner med Tomas i sängen. Jag sitter här och längtar efter din varma kropp, även om du är en meter bakom mig. Shit, du är så jävla underbar och verkligen världens bästa människa :)

I mina ögon är du perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0