träning

Fotbollsträningen igår var skitkul. Conny har fått jobbet som förstetränare, wiihej. Så vi drog igång med konditionsträningar, inte lika kul dock men skönt att komma hem, ställa sig i duschen och veta att man gjort något nyttigt på träningen. Vi spelade väldigt bra igår också :) Alltså, fotboll är verkligen en av de roligaste saker jag vet. Det är så jävla kul. Jag längtar redan till lördag, då jag blir med och tränar med Tomas lag. Hihi.
Idag var jag in till stan och först, pussade på Tomas, och sen hälsade jag på hos Anna. Vi var iväg till Hälsokompaniet för hon skulle på nått slags "möte" och då fråga den "unge, snygge" killen om jag ville ha en gratis "prova-på-vecka". JAVISST! Och han förlängde även Annas "prova-på-vecka" så vi kunde gå tillsammans. Ska bli skojsigt! Nu sitter jag här framför datorn och tittar på WOW-Jocke som jag vet att Tomas gillar så mycket, eller inte ;) Tänkte snart spela lite Sims2. Det är kul däremot. Haha! Imorgon blir det gitarrlektion och sen hem till Björkhagen! <3

you're just a product of loveliness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0