Arvikafestival -09

Då var den över, det är alltid lika skönt när tre dagars party är över. Eller party och party.. Det var ganska så lungt detta år, för min del i alla fall, ändå blev jag jättetrött. Checkade The Sounds, Boogie Wonderband, Anna Ternheim, Mustasch, KoRn, Opeth och Depeche Mode. Festivalens bästa mat: Kycklingwook med nudlar, MUMS säger jag bara!! Käkade även TexMex-tallrik, det var de två som gällde. Hängde inte alls mycket vid campingarna, var ju nästan ingen man kände, förutom Mirja och Alex. Träffade Lynne :) Fint väder var det också, mestadels. Sov i mormors lägenhet även i år, perry! Varmt som as bara, solen ligger på i sovrummet på morgonen. Anna och Isabell gjorde mig sällskap på fredagen, det var skoj. Träffade även Lisa och Karin på lördagen. Wiiou!!! Men jag antar att man inte kommer undan tårarna en festival. Man kanske ska bli nykterist, det är ju mestadels pga alkoholen som det händer saker.. Vi släpper det och siktar in oss på nästa festival.

Imorgon kommer Viccan (kusin) hit. Ska bli så roligt att umgås med henne under helgen, Peter kommer på lördag. Hoppas jag får ledigt nästa vecka, för isf åker jag och Tomas till Stockholm och hälsar på David, Astrid och Ulrika :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ta vägen förbi Örebro och titta på våra fina tapeter också!!

2009-07-09 @ 14:15:58
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0