flumma mumma...

Ja, vad har hänt sen midsommar? Datorn har i alla fall pajat, därför har jag inte kunnat skriva. Solat en hel del, spelat fotboll, varit med Tomas. Jag kommer verkligen inte ihåg de sista veckorna. Det är uppehåll i fotbollen, Vann mot Hillringsberg och Värmskog, förlorade de två sista matcherna mot Viken med 10-2 och mot Arvika med 9-5. Den sistnämnda var faktiskt väldigt spännande och vi förlorade matchen med flaggan i topp. Jag tror aldrig vi spelat så bra som då! Jag gjorde två mål och fick beröm i tidningen :) Kulkul. Jag och Tomas tog en soldag i lördags. Köpte med melon, jordgubbar, köttbullar och så tog vi med midsommarpotatis och åkte till Tren. Det var mums och mysigt och varmt!
Imorgon är det dags för Arvikafestivalen och det ska bli kul. I år har jag bestämt mig för att det ska bli kul. Helst inga tårar utan bara alkohol och skratt och flum. Det hoppas vi på! Har redan hämtat ut bandet, snyggt. Inte så jättebra band i år, i alla fall inte som jag lyssnar på, men Tomas ska spela :) Jag vill festa med My och Felicia, det var längesen, och Tomas, och alla andra! Synd bara att ingen nära kompis till mig ska dig. Varken Isabell, Anna, Karin eller Lisa. Boou! Jag ska tvinga med dem nästa år, det ska jag.
Nu sitter jag hemma hos Anna och skriver på bärbar dator, jag vill ha! Jag ska bli bjuden på lite räkor. Hihi! Sen ska jag och Tomas iväg och handla inför festivalen, maaat. Vi ska sova i mormors lägenhet. Perfekt!!! :)

all night long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0