Seriestart igen

Jajjamän, då har serien dragit igång igen och jag var så jävla taggad denna match mot Töcksfors. Vi förlorade med 0-8 sist! Haha, pga av massa saker: dåligt tränade, massa ordinarie borta, många skadade under match.. Men det var då det. Idag dängde vi dom med 4-1! Wooooooooohooooooo! Så jävla gött! :) Vickan den fisen gjorde alla fyra målen. Hihi! Det var jättekul att spela, förutom sista kvarten då alla var jättetrötta och bara tjongade iväg bollen. Vi kämpade verkligen hela matchen, och Malin var en riktig pärla i mål. Nu kommer jag sova skönt inatt. Förutom huvudvärken! Gjorde en liten felbedömning och fick ett inlägg rakt på hakan (HAHA) och fick lägga mig ner. Min vita matchtröja började skifta i grönt!
Jag jobbar själv på Kylskåpspoesi denna vecka. Faktiskt rätt skönt att vara ensam. Jag och radion! Imorgon ska jag till Tomas och hälsa på Åke. På fredag är det match mot Gunnarskog. Då jävlar! På lördag är det sång på bröllop igen, och Agnes på Bryggan med brudarna. Ska bli så kul. Längtar! Nu ska jag borsta tänderna och linda in mig i duntäcket. Jag fryser!

11 månader med Tomas idag! Kom på det imorse när jag hörde att dom sa 29juli på radion. Hihi!
Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hur går det med lägenhetsletandet? Får du jobba kvar till hösten?

2009-07-30 @ 22:32:21
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Nina

Nej det går inte så bra! De har inte fått in nåra nya. Det vet dom inte än! Jag ska prata med Marcus eftersom Johan är pappaledig :)

2009-08-02 @ 15:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0