Stockholm

Befinner mig hemma hos David, Ulrica och Astrid i Mellansjö - Stockholm. Jättemysigt och fint hus, jag blir inspirerad och även avundsjuk. Vi kom hit i söndags kväll genom bil och tåg. Måndagen stannade vi här, men tog även en tripp ut till Notholmen - Tyresö slott och åt baguetter och glass. Riktigt mysigt! Igår gick jag och Tomas runt på "stan" i ösregnet och letade efter ett paraply och även pastarestaurangen Vapiano. Paraplyet hittade vi inne på BikBok (någon hade glömt ett bland kläderna så vi passade på) ^^, Inne på BikBok hittade jag även ett linne som jag råkade få halva reapriset priset på. Vapiano hittade vi också till slut efter att precis ha vikt av kvarteret innan så vi fick gå tillbaka. Men gott var det, mums! Sen slutade det regna och då tog vi Djurgårdsfärjan ut till Gröna Lund och körde fem-kamp. JAG VANN! :D sen åkte vi även Insane och Fritt Fall. Vi avslutade kvällen med att lyckas få sittplatser mitt i smeten på Allsång på Skansen, precis bredvid ljudbåset, så vi hörde allt jättebra och såg artisterna bra (dom gick precis i gången där vi satt). Alexander Ryback, Anna Book, Pauline och Lars Christers m.m. Haha! Det var en jättejättejättemysig dag från början till slut. Mera sånt! Idag såg vi Harry Potter och Halvblodsprinsen. Jag vet inte vad jag tyckte, jag vet inte vad jag tycker om Harry Potter-filmerna längre? De är Harry Potter liksom! Nu ska vi sätta oss och se om vi kom med i bild på Allsången. Hihi. Imorgon blir det shopping och sen hemfärd med Simon. Perry!

for your eyes only

btw. Astrid är sååå söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0