Fotboll

Två matcher har spelats, hemmamatchen mot Jössefors slutade oavgjort 1-1. Vi skulle ha vunnit, vilket är svårt när man inte kan sätta alla "hundra" chanser i målet. Jaja! Igår var vi iväg till Värmskog och spelade, där blev det vinst med 6-0. GÖTT! Vi spelade rikigt bra, i andra halvlek i alla fall. Var inne och kollade serien nyss. Haha, det är så jävla olika reslutat så det är skrattretande. Serien kan verkligen sluta hur som helst! Jag har dragit på mig en urinvägsinfektion. Trevligt, trevligt. Det är nu det börjar igen, kommer ihåg att jag hade problem med det förra sommarn också. Fast denna gång var det verkligen 1000 gånger värre. När jag först märkte det var vid 10-tiden. Sen fick jag tid på Verkstan kl.15. Och när jag kom hem vid 16-tiden fick jag i mig ett piller. Mellan 10-16 hade jag verkligen skitont, hela jävla tiden, usch! Och när jag väl kramade Tomas så kom tårarna. Jag vet, det kanske låter mesigt men fan, det gjorde ONT. 150 spänn för ett urinprov och ett bekräftande att jag hade urinvägsinfektion. Hah! Btw så har jag börjat sommarjobba. På Kylskåpspoesi. Det måste vara något konstigt med det där stället, nästan varje gång jag börjat jobba där så blir jag sjuk på ett eller annat sätt. Bit ihop för tidiga mornar, i sommar blir det pengar! Ikväll ska jag in till stan och titta musik-3:ornas konsert! Det ska bli mys :) Tomas är min ängel och min dyrbaraste skatt.


"drama drama drama"

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Usch vad trökigt, hoppas du kryar på dig!

2009-06-04 @ 20:17:08
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0