helgen

Jobb, jobb, jobb! Jag är redan trött, hur ska jag orka med hela sommaren? Det gäller att ta det lungt på helgerna, typ! I lördags var det 20 årskalas för Sabbe! Wiiiou. Grattis! Vi pratade, käkade tacos och såg Sverige - Danmark matchen, fy fan för den i alla fall. Sen bar det av till Åmotsparken - Fernandoz. Det var mycket folk och en del kändisar. Det var skoj :) Somnade bredvid Tomas! Hela söndagen gick åt till att inte göra någonting. Det var sååå skönt! Tittade på tv, tog en biltur, tittade på tv, bar lite bord, tittade på tv, åt mat, tittade på tv, målade målarbok och tittade på tv igen! GÖTT!
Idag är det fotbollsmatch mot Hillringsberg! Då är det 3 poäng till som gäller, annars vet jag inte riktigt vad jag gör. Ska bli kul att spela i nya matchstället också. Hihi.

Jag är avundsjuk på Tomas. Han tar studenten! >_<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0