Scoutläger

I lördags var jag på studentkalas hos Evelinn :) wiiou! God mat och ännu godare efterrätt, cheesecake!! MUMS! Efter kalaset tog jag lilla bilen och åkte till ett ställte utanför Torsby som jag inte kommer ihåg vad det heter. Där befann sig Tomas med sin brukare Erik på scoutläger. Jag hade inget annat för mig lördagskvällen och söndagen så jag åkte dit. Och jag ångrar det inte. Det var faktiskt jättekul och mysigt, fick vara ute hela tiden! Sov i tält och det regnade lite smått, finns det nått bättre än att trängas i en sovsäck? :) Var tvungen att åka hem igår, eftersom jag egentligen skulle jobba idag, men vaknade med huvudvärk och frös så jag somnade om. Nu ska det blir film och jag saknar Tomas som f*n!
Har ingen aning om vad vi ska göra på midsommar!? Har fått flera bud.. Beslutsångest!?

Buuuus

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kom med till Sthlm och fira med oss!

2009-06-16 @ 13:58:04
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0