AKM

Just nu sitter jag på musikskolan och retar Tomas för att han pratade i sömnen inatt, hihi! Han menade att han hade fått ögoninflammation, men så var tydligen inte fallet imorse. Idag fick jag möjligheten att tjäna en tusenlapp. Uppdrag: Åka till Gardemon och hämta upp folk ifrån utlandet. Jag tackade nej. Först och främst för att jag inte orkar köra fram och tillbaka, vi var ju där igår och hämtade upp mamma och Eva. Sen kan jag inte vägen riktigt, visst det är bara att följa skyltar och så men usch, och att jag inte är så bra på engelska. Hehe! Jag får försöka tjäna den där tusenlappen på ett annat sätt, någon gång ;) Jag ska till Isabell snart. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, antar att det blir tv och målarbok.
Det är skönt att mamma är hemma igen, jag har saknat henne. Och jag blir ännu mer ressugen när hon berättade om allt de hade hittat på borta i Phoenix. Jag och Anna har ju funderat på Gran Canaria. Anna verkar lite snål, vi får se om priset går ner!

PUSS på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0