Eskilstuna

Nu befinner vi oss i Eskilstuna, jag och Tomas, hemma hos Victoria och Peter (och Gurkan). Vi kom hit igårkväll med tåget, vid 22-tiden. Idag när Viccan och Peter jobbar tog jag och Tomas sovmorgon till 12 ungefär. Fan vad skönt det var! Älskar att bara ligga och dra mig i sängen bredvid världens varmaste person, Tomas :) Myspys! Idag blir det en liten shoppingtur, ikväll ska vi äta god mat och ha det trevligt. Bra start på dagen i alla fall. Lyssnar på sköna Tracy Chapmans röst. MMMM!

Förresten så var Pettsons studentkonsert skitbra! Fy fan va jag nästan grina för att jag blir så glad. Grymt bra var det! Tomas på elgitarren, Fredrik på bas, Pettson på trummorna och Viktor på sång. Kan det bli bättre underhållning eller?? Nej jag tror inte det. Älskling var så snygg och bäst. Jag är så stolt över honom :) Jag är välrdens lyckligaste tjej som har honom. Jag ville inte att konserten skulle ta slut, det var så jävla kul och bra! Jag ville ställa mig upp, hoppa och digga med. Shit! :D

Baby can I hold you tonight!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0