konsert ikväll

Ikväll ska jag på Pettsons Rage Against The Machine - Studentkonsert, och det kommer bli så bra, det känner jag på mig efter att ha sett lite repande! Plus att Tomas ska spela elgitarren. Wiiou! Min sötnos! Jag längtar efter att få krama dig igen. Igår klippte jag luggen, den blev KORT. Fan! Och jag är fortfarande jätteförkyld och hostar. Känns som att febern kommer tillbaka, det hoppas vi verkligen inte. Imorgon bär det av till Eskilstuna och Victoria :)

Varför ska den där jävla, löjliga, förbannade, fucking, cp-känslan dyka upp. Jag vet att det inte är ett skit att vara rädd för, egentligen handlar det inte om att vara rädd. Jag är inte rädd! Jag tycker bara att det är så jävla asjobbigt! Fan av mig >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0