sjukling

Jag har inte haft "tid" och inte någon större lust att sitta vid datorn den senaste veckan, vilket märks eftersom det var ett tag sen jag skrev nu. (Utekvällen med Sabbe, Isabell och Tobbe var lyckad). Hela denna vecka har jag jobbat på Kylskåpspoesi, ska även jobba nästa veckan, pengar! Det har varit fotbollsträning, gymträning, studentkonserter, ensamhemmakväll med Sanna och mycket kärlek med Tomas. Under denna helg lyckades jag bli sjuk också. Feber, ont i halsen och hostar. Vi badade bastu i fredags, varmt och skönt. Igår, lördag, hade Tomas match i Kongsvinger så jag följde med dit och kikade. Tyvärr förlust mot ett division VI lag. Fast jag älskar att titta på fotboll, jag önskar dom kunde spelat en match till. Hihi. Igår när vi skulle åka hem hit startade inte den JÄVLA volvon, så vi fick ta pickupen. Mamma och pappa är i Flen så vi var ensamma hela kvällen. Jättemysigt, jag vill ha mer sånt, ensamma hemma! Tittade på Robinson och käkade baguetter. Idag är det dags för SingOut-övning, det var längesen jag var med nu. Ikväll blir det Beck också! :)

Baby, take my  hand, hold it tight
It's you and me tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0