blåsigt

Shit vad det blåser ute, fy fan! Och verkligen rakt in ifrån sjön, och kallt. Brrr! Jag ska göra mig en varm chokladkopp och läsa eller se på film :) Vovven behöver rastas också. När jag kom hem ifrån Tomas förut så gick jag och la mig igen, behövde lite mer sömn, jag sov ända till 12. Haha! Jag drömde att jag dog i en bilolycka. Men helt plötsligt så levde jag igen och skulle tydligen dö i cancer inom en snar framtid, så folk hade fixat en jättestor avskedningsfest för mig. Det var folk överallt, och folk som jag inte ens är kompis med! Och kompisar hade skickat in fina bilder och skrifter i tidningen om mig, jag grät hela tiden, konstant! Läskigt! Nej nu ska jag dra mig härifrån. Ikväll är det fotboll :D Imorgon är det jobba-på-dagis som gäller. Ska ringa Kylskåpspoesi idag också, måste höra lite med dom om hela sommaren, och om jag verkligen börjar jobba på måndag. PUST!

I'm in the arms of an angel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0