Charlotta

Sitter på Björkhagen nu, solen skiner men det blååser kallt. Har inte varit ute och känt efter men det ser så kallt ut, det räcker för att stanna inne. Igårkväll var jag och My på bufé på Ritz och sen lyssnade vi på komikern Magnus Betnér. Så jävla bra! Han var mycket roligare än jag trott. Det blev många goda skratt, så nu hoppas jag att jag lever lite längre ;) Tack My för en mysig kväll. Idag blir det att åka till Charlottenberg och kolla Charlottakröningen. Maja är med och vi hoppas på vinst där! Blir en sväng på shoppingcentrat igen. Tomas ska ju ha skor ;) Ikväll har jag beställt tacos, mums! Min mage har verkligen saknat tacos, det var jättelängesen nu.
Igårkväll bokade jag och Tomas Greklandsresan! :D whiie vad spännande. Det blev Santorini - Kamari och ett 3+ hotell med frukost. I slutet av augusti drar vi iväg! Jag längtar redan ihjäl mig!!! <3




Jag och Tomas åker till Santorini - Kamari på solsemester! :)

Flying high in the sky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0