Gbg tripp

I fredags tog jag och mamma bilen ner till Göteborg, vi var på begravning. Mammas faster (Judith), hennes man var det som skulle begravas. Det var tänkt att vi skulle åka hem till Judith innan vi åkte till kyrkan, men det var fem år sedan vi hälsade på sist så vi hittade inte vägen, med nöd och näppe hittade vi i alla fall till kyrkan i god tid. Begravningen var jättefin, och jag klarade av att hålla tårarna tills familjen skulle gå fram och ta avsked. Fy fan, jag tycker det är så himla hemskt. Tårarna bara forsade ner!! Efter begravningen åkte allihop till Scandic och åt mat, och efter det åkte en del hem till Judith och hade trevligt där. Jag sov inte så värst bra den natten. På lördag morgon åkte vi hemåt Arvika igen, jag hade genrep med SingOut kl.15. Det var två tjejer där som sminkade dom som ville, och självklart gjorde jag det! :) Jag fick värsta coola ögonskuggan, gul och orange! M-M-M! Konserten gick jättebra, Irländskt var temat och det var många låtar med många solister. Kvällen avslutades med vinst för Norge i Eurovisionssongcontest!
Idag är det lugna puckar, ska bara in till stan och ha körövning med SingOut ikväll.



TOMAS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0