gitarr

Nu ska jag ta och öva gitarrlåtarna, för imorgon blir det spelning. Usch! Tycker inte om att spela och sjunga själv, jag blir så jävla nervös och händerna skakar och ackorden blir halvtaskiga. Men man kan ju hoppas på det bästa! :) Sitter hemma även idag. Jag fryser som f*n!! Ska nog värma en kopp te och äta lite frukt, blir nog en såndär film-mys-dag. Ikväll ska jag äntligen dansa, till helgen är det uppvisning på Viksholmen, wiiou! Mitt stora problem just nu är att jag inte har någon aning om vad jag ska ge min älskade pojkvän i Födelsedagspresent OCH Studentpresent!!? Help me!

igårkväll var en bra kväll, på alla sätt och vis! :)

I'm forever yours <3

Kommentarer
Postat av: Jag

Du har ju sagt länge att du vet preecis vad jag ska få? :P

2009-05-19 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0