Röd

Mina axlar har fått den fina färgen röd. Haha! Idag jobbade jag på dagis och vi var ute i princip hela dagen, då tänker man inte så värst mycket på hur mycket solen tar, eftersom man ändå leker hela dagen ;) Och nu är jag röd och har sånadär fina vita märken efter linnet, som jag HATAR! Det är sååå fult. Jag ska gå i tubtopp hädanefter, jag ska få bort de fula vita ränderna. Dagis är skoj. Imorgon blir det sång i Järnskogs K:a - konfirmation. Sen ska jag hem och ligga i solen, det blir väl att sola framsidan imorgon. Tomas är borta hela helgen, booou. Kom hem nu! Röd färg är ändå någonting bra idag, kärlek, jag och Tomas har 9 månader tillsammans! Whiiie. Och jag längtar efter dig som aldrig förr. Jag vill känna din värme nu >_<


When you say you love me!
Do you know how I love you?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0