SOL i Värmland

Jaa, idag var allt en underbar dag. Började med lite sång i kyrkan som gick prima skinka, och jag inkasserade 900kr. Nöjd! När jag kom hem, vilket var vid ett-tiden, så la jag mig på bryggan och spenderade resten av dagen där och stekte i solen. Så jävla gött! Det är såhär sommarn ska vara. Men tyvärr så kommer det alltid en vändpunkt. Det skulle bli fint imorgon också i alla fall, då blir det mer stek på bryggan :) Och imorgon ska jag spela fotbollsmatch i hettan, fy fan! Inte kul, inte kul. Vi har fått ihop ett bra lag imorgon och jag hoppas vi tar hem tre poäng!!

Jag saknar Tomas superdundermegajättemycket! >_< Och det är verkligen en pina att inte ha dig här. Jag vet att det är bra att längta ibland men det är fan det smärtsammaste som finns också. Jag vill ha dig nära, alltid och alltid. Mitt hjärta skriker efter dig bara av att höra din röst. Kom hem fort! Jag behöver dig!

All I need is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0