The beautiful people

Dansen på Viksholmen igår gick jättebra. Svart-röda kläder, tuperat hår, svart "Zorromålning" i ansiktet med röd dockmun. Röd belysning och på det så duggregnade det. I högtalarna: Marilyn Manson - The Beautiful People! Skitcoooolt. Önskade jag kunde varit en i publiken!! Det filmades så man kan ju hoppas att man får en kopia :) Efter det stannade vi kvar och tittade "Helvetets Port", "Enforcer" och "Tribulation". Sen var vi trötta och begav oss till Isabells och Alexs lägenhet. Jag och Tomas fick trängas på en liten madrass. Imorse vid halv 12 tiden var det genrep igen, fast denna gång inne på Ritz där dansen uppvisas ikväll klockan 19.00. M-M-M! Ska även dansa i Stadsparken ikväll 20.30! Jag längtar, trotts att dansen tar död på mig. Jag som trodde jag hade bra kondition, det märker man ju att man inte har nu när man börjat dansa. Fy fan vad jobbigt det är! Plus att jag har träningsvärk i hela kroppen. Särskilt ryggen och nacken! GÖTT! Efter Stadsparken-dansen ikväll åker jag hem och tar igen mig. Känner mig så tung i hela kroppen, orkar inte med att "ränna" på stan. Det är ju Kulturnatta för tusan, och Jössefröjda-kröning idag! Det blir nog en tripp ner på stan i eftermiddag i alla fall :) Jag vill ha glass!

Tomas, min ängel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0