Födelsedagsbarn!

Helgen var krävande och jag var helt slut på söndag! Det är jobbigt att dansa, men det är så jävla kul. Vi åkte hem direkt efter dansen på lördag och tog det lilla lugna framför tv:n. Jag orkade knappt hålla uppe huvudet för jag hade sån träningsvärk i nacken efter alla "headbang". På söndag sjöng vi med SingOut på en konfirmation för fyra utvecklingsstörda personer. Sen åkte jag och tittade när Tomas spelade fotbollsmatch, skyttekungen själv gjorde tre mål och matchen vanns med 5-2 ;) Wiiiou! Det ösregnade. Åkte hem och lyssnade på Alexander (dammsugeförsäljaren). Idag var jag på Verkstan, har så himla ont i huvudet, men endast på höger sida och ner över ögat. Läkaren trodde att det var en sträckning. Konstigt, jag har ju dansat huvudet av mig. Om det inte blir bättre så ska jag komma tillbaka. Vi kan ju hoppas att det bara är en sträckning. Fotbollen går sådär, vi har dåligt med folk och kanske måste lämna WO på torsdag. Lika bra att lägga ner hela laget om det ska fortsätta såhär. BOOU!

Igår fyllde Tomas år, 19 bast. Han fick frukost på sängen av mig, sen bjöd jag honom på fika på City i stan. Åkte hem till honom där flaggan var i topp. Åt god mat och fick cheesecake med kiwi till efterrätt, och så var det lite paketöppning också :) Mysig dag! GRATTIS älskling! <3

you are my sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0