awake

Igårkväll var jag hos Anna. Blev bjuden på tacos, tittade på Idol och käkade massa godis. När i helvete ska skrikhalsen Erik åka ut!!!? Kom hem vid halv två, låg och grubblade på lite olika saker och kunde verkligen inte sova. Jag var tvungen att kliva upp vid tre-tiden och lösa sudoku i en timme, sen kunde jag somna. Upp igen vid åtta för att gymma vid nio. Var inte direkt vaken så jag gjorde inte så mycket, gick på rullbandet typ..
Tomas nya rekord i bänkpress: 151kg!
Ninas rekord i bänkpress: 30kg! HAHA! Jag kommer ikapp, någon gång, kanske.

Vi lunchade tillsammans med Fredrik och Elin, väldigt trevligt må jag säga :) Käkade ceasarsalla med kycklingfilé! MUMMA! Sen åkte jag och Tomas till Ch-berg för att köpa lite ljusstakar nu när julen närmar sig. Vi fick inte med oss en enda julgrej, RUSTA dom idioterna stängde fem och vi var där tio över. Grrrr! En annan gång. Nu sitter vi på Björkenäs och ska bli bjudna på köttfärspaj av mamma. Vi sover nog här inatt, ingen av oss som orkar köra bil 1 ynka mil. Hah! Dagen började segt men blev bättre och bättre! :) Allt känns mycket bättre nu!

take care now, byebye then


Kommentarer
Postat av: Elin

Mycket trevlig lunch :D

Attans oflyt det där med julsakerna.. typiskt rusta :P

2009-11-21 @ 23:55:31
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Nina

Typiskt Rusta ja! Vi tänkte inte så långt heller utan åkte till shoppingcentrat först :P

2009-11-22 @ 11:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0