I want it all

Haha! Efter dansen i tisdags, gissa vad jag gjorde!? Jag klarade verkligen inte av att se ett stort berg med disk på diskbänken, den försvann på 15 minuter! Usch! Lika bra att göra det, för den hade ändå stått där och blivit ännu äckligare i någon dag till. Dansen var skoj, men det gick skit för mig. Det har ju varit uppehåll i cirka en månad, klart man glömmer bort stegen! Men inför den 3:e december kommer vi nästan bara göra koreografin, tumme upp! :)
Idag kommer pappa och hälsar på mig, ska bli kul, ska även slänga i lite tvätt. Först ska jag öva med Alexandra inför hennes studentkonsert. Wiihej för Queeeeeen!

take care now, byebye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0