Me, myself and I

Jag har aldrig någonsin förut varit såhär tokkär i någon, som i Tomas! Jag har aldrig förut känt mig så älskad och jag har aldrig förut känt mig så betydelsefull som jag gör just nu! Du får mig att känna mig viktig. Det känns orättvist med tanke på allt jag ställer till med. För jag har heller aldrig varit så jävla rädd att förlora någon, jag är så rädd att allt det fina en dag ska ta slut, då dör jag verkligen! Jag har adlrig varit så idiotisk. Aldrig varit så svartsjuk, så ledsen, så svag, så meningslös, och en så himla dålig människa. Hela hösten har jag känt att jag inte är värd någon eller någonting. Mitt beteende får andra att må dåligt. Det känns som att jag sårar varenda jävel som existerar på denna jord. Just på grund av min osäkerhet och rädsla. Jag bevisar det för mig själv gång på gång - att jag är en idiot. Jag gör fel hela tiden. Jag går runt med en stor klump av dåligt samvete i magen, den tynger ner mig som as. Helvete!!! Jag vill inte känna såhär, jag vill inte göra såhär. Jag vill inte ha dåligt samvete, ångest och en stor klump i magen. När jag själv mår dåligt och förklarar hur jag känner så leder det till alla möjliga konsekvenser och slutar alltid i att någon annan mår dåligt, blir arg eller ledsen. Jag försöker ju bara förklara hur det känns i hjärtat, hur jag mår och känner i olika situationer jag inte är bekväm i. Att jag är så jävla osäker på mig själv. Jag vet inte vad jag ska göra?? Jag vill bara att alla ska må bra, särskilt den jag älskar mest av allt i hela världen. Jag vill att du ska må bra! Jag följer bara mina jävla, fucking känslor och då kan det inte bli annat än fel...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tomas älskar dig över allt annat på denna jord.

Man är bara människa, och alla människor har mindre bra sidor.

Men glöm inte att denna kille älskar dig över allt annat, no matter what och han gör allt för dig. Han vill vara med dig resten av livet, glöm aldrig det. Var inte för hård mot dig själv.

2009-11-20 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0