Mârten, haha

Ja, Mârten blev rena floppen på alla sätt känns det som. Först och främst blev det ingen dans utanför JC eller vid tivoliplatsen. Buhu! Vilket vi iofs inte kunde hjälpa eftersom det var cd:n som skitade sig. Det ösregnade hela lördagen. Men jag fick med mig chocosbollar, mârtengodis, strumpor och en blomma :) På kvällen kom Anna, Isabell, Sabbe, Linda, Sara och Emma och hälsade på. Det var jättetrevligt, men kvällen slutade med att min hjärna blev helt bortkopplad. När vi gick ifrån lägenheten hängde jag inte med alls. Och så skulle vi in på Tiki, neeej. Jag skippade det, My följde mig hem och jag somnade runt 12-slaget. Inte så lyckat!! Igår mådde jag skit, låg i soffan och såg på Vänner hela dagen. Idag stannade jag hemma från jobbet. Magkramper och huvudvärk. Vad fan hände?

Har tagit lite luft på stan, sitter på musikskolan nu, men ska bege oss iväg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0