På jobbet..

Vet inte när jag bloggade på jobbet sist? Måste ha varit när jag jobbade i Töcksfors förra hösten, under nattskiftet. Nu har jag frukostrast och passade på. Här har vi inget bredband inte, men det är påväg :D haha! Den här morgonen känns underlig. Jag får värsta dejavyerna (hur det nu stavas)!!! Det regnar ute och jag hörde på radion nyss Takida - "The things that we owe" och jag kom att tänka på när vi bodde i Åmotfors och hur ofta jag var med Isabell. Inget speciellt som vi gjorde men bara känslan, konstigt. Tomas åker till Sthlm nu, jag stannar hemma. Ikväll ska jag och Sanna till Evelinn och Isabell. Som förr!! Evelinn fyller år så vi ska ha mysigt. Det kanske är därför jag får såna underliga känslor.

Nu ska jag packa snackisar. Wihej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0