hej-hopp

Nu sitter jag här hemma igen, skönt att det finns dator någonstans iaf. Börjar få ordning på bilderna ifrån Grekland. De kommer att komma upp på facebook så småningom. Det blir nog en hel del. Jag får försöka rensa dom en gång till. Hihi! Livet rullar på. Lägenheten går finfint. Vi är dock lite sega med att få upp hyllor mm, på väggarna. Måste göras i veckan, men vi jobbar om varandra så det får nog vänta till nästa vecka iaf. Och nu på torsdag så drar vi till Stockholm- ska på Hovet och checka Dream Theater!! :) Igår spelades det fotbollsmatch mot Viken, vilket resulterade i 1-1. Så jävla gött! Sist förlorade vi med 10-2. Hehe! Så vi gav dom en hejdundrandes match. Ska iväg nu igen, på fotbollsträning. Det är såååå KUL. På onsdag är sista träningen för min del, för den här säsongen. Hoppashoppashoppas att det blir lag till nästa år, jag vet inte vart jag ska ta vägen annars!?


psst, tomas, jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Om ni åker bil till Sthlm så får ni ju givetvis jättegärna komma in på en fika :)

2009-09-22 @ 16:50:48
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0