HELG

Sitter på Björkhagen nu, med Fernando som glufsar i sig tomat :) Han och Britta var och hälsade på i lägenheten igår. Tur att vi har en sån lång sträcka mellan sovrummet och tv-rummet så Nando kunde springa lite. När de åkt hem gick vi en kvällspromenad till båthamnen. MYS! Idag klippte jag mig, äntlisch. Luggen är framme igen. Sen åkte vi till Fabrikslagret och tittade på soffor, ingen som passade. Efter det åkte vi till Charlottenberg och köpte lite grejer på ÖB. Tomas har även hunnit med att vinna en fotbollsmatch mot ÅS med 12-0. (sex mål för Tomas). Skit! Då gick han om mig ^^, Vi blir hela kvällen på Björkhagen, och imorgon. Imorgon har jag match mot Viken. Då ska vi fanimej vinna. Det har vi chans till.

Jag gillar lägenheten jättemycket. Man känner sig hemma :) Det blir jättebra när vi får upp alla hyllor och tavlor på väggarna!!! Me like.

take care now, byebye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0