I storstaden

Sitter och lyssnar på Fernando: "Ett, två, tre - springer - yeah". Haha! Söt unge! Igår var jag, Tomas och Adam på Dream Theater på Hovet. Det är i princip därför vi är i Stockholm. Det var verkligen jättebra. Att lyssna på deras musik live är mycket bättre än att lyssna på skivan :) Igår var vi även och hälsade på David, Lovisa och Åke, när vi ändå var igång. Idag strosade vi runt, lite halvdöda, på stan. Trötta! Jag köpte bara två par skor. Ett par tygskor och ett par vinsterskor på Skopunkten. Gick förbi Johan Glans utan att märka det. Tomas började "slå" mig på armen och säger: "Nu missade du din idol, Johan Glans". Men jag hann se honom när han skulle köpa glass eller nått i en kiosk. Cooolt! Nu ska vi snart äta tacos, väntar på att Marcos ska komma med maten bara. Imorgon åker vi hemåt igen. Ska in en sväng i Eskilstuna och hälsa på Viccan och Peter, och sen ska vi även hälsa på Johannes och Mathilda :) Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0