BORING

Mamma och pappa ser på Millenium, eftersom jag fortfarande är kvar i första boken så ville jag inte titta. Så här sitter jag och vet inte vad jag ska hitta på, lite tråkigt har jag allt. Orkar inte se en film på datorn, för jag tänkte titta Real Madrid - Barcelona sen när Millenium är slut. Dricker en skitgod öl som pappa hittat på Systemet, Saku-Kuld eller nått liknande. Jag gillar egentligen inte öl, men denna var faktiskt, hmm. Hur ska jag formulera mig? Ääh va fan, jag drar till med; SKITGOD!!!

Pratade med Tomas förut, ååh! Jag saknar honom jättemycket nu. Konstigt att det är när jag hör hans röst som jag blir så glad och så ledsen så att jag gråter. Många anledningar finns det. När jag hör hans röst är det som att han är så nära, så nära att jag nästan kan ta på honom. Det är därför det är så jobbigt att jag över huvud taget inte ens är i närheten av honom. Han har det bra, och det är bra :)

Är en aning rödkosig på kinderna och det talar nog mest för att jag är trött. Lite halvt bakis fortfarande, huvudvärk och lite sjukis. Fick jag med alla fel nu tro? Jepp!



Kommentarer
Postat av: Joanna

Känner igen de där med att prata med pojkvännen över tfn. Så nära, men ändå så långt bort :/ It sucks! Söt bild! :)

2010-04-13 @ 20:19:30
URL: http://thejoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0