FOTBOLL

Glömde informera om matchen. Egentligen inte är det inte så mycket att informera om. Jag vet inte ens vad slutresultatet blev, haha! Kanske 9-0 till Årjäng!? Men vi släppte bara in ett mål i andra halvlek så vi kämpade upp oss en aning. Efter matchen ställde Jan frågan om vi skulle dra oss ur serien eller om vi ska försöka att vara med och spela även om vi är så lite folk. (han hade nämligen fått ringt runt för att försöka få ihop lag till denna träningsmatch). Och jag känner mig så kluven i den frågan. Förra året var vi ca 30 personer på "pappret", men ändå fick tränarna ringa runt som galningar för att få ihop lag till matcher, och på träningarna var vi högst åtta personer varje gång! I år är vi ca 15 personer på "pappret" och lika lite på träningar, mindre! Alla säger att det kommer ordna sig när vi kommer ut på gräs, att det kommer komma mer folk, vilket jag tror är struntprat. Så sa alla förra året och det blev inte förbättringar med folk på träning då heller. Sen så har vi bara en tränare, som endast kan träna oss en gång i veckan, och styrelsen försöker inte hitta någon annan heller, vilket jag iofs förstår. Det finns ingen som vill träna ett lag som har fyra personer på träningarna. Det går inte att få ihop ett lag som aldrig tränar utan bara spelar matcher. Det funkar inte! Varför jag vill att vi ska vara kvar är för att vi är ett väldigt bra lag och kan bli så jäkla mycket bättre, jag tror på oss! Men det bästa vore nog att lägga ner och nästa år se om det finns intresse.. Jag vet inte hur länge jag kan spela fotboll heller för mina knän har börjat krångla och göra ont ibland. För jag har inga problem med att byta lag. Jag har redan börjat fundera vart jag ska förflytta mig i sånt fall, Susanne var inte sen att hänga på. Vi får se vad det blir av denna sörja?! Det skulle vara lagmöte på tisdag, vi får se vad som händer efter det..

Kommentarer
Postat av: Tomas

Gunnarskog?! ;)

2010-04-12 @ 20:40:12
Postat av: Nina

Jo jag har allt tänkt lite på det ;)

2010-04-13 @ 07:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0