HALSONT

Det känns som att jag har ett stort jävla köttsår i halsen, det gör så fruktansvärt ont att hosta, nysa coh svälja. Och slemmet som befinner sig där kommer varken ner eller upp. Urk!

Det var nervösa timmar imorse när Tomas inte ringde den tid som de trodde de skulle komma fram till San Diego. Jag tänkte förståss att det värsta hade hänt, att planet störtat. Så jag var skitnervös under första nyhetsuppläsandet på radion. Haha! Sen ringde han och allt hade gått bra, men det hade varit drygt att sitta still i luften i flera timmar. Jag tror de funderade på att starta en blogg och skriva om deras dagar och lägga upp bilder och så, spännande!

Take care now, byebye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0