LADIES NIGHT

En mycket trevlig kväll igår med Forslundsflickorna och Sanna (och mig). Käkade tacos, checkade "Så ska det låta", spelade spel och dansade. Gick en sväng till Rajjens, där det var dött. Gick mot Tiki för att kika, dött där med. På tillbakavägen kommer det två killar emot oss som har någon typ av fotboll med sig, eller snarare svart gummiboll. Den ena killen tar sats och skjuter en "tåfjutt" som tar riktning mot mig, och som den fotbollsspelare jag är så ska jag självklart försöka ta emot den, men bollen träffar längst ut på min sko så att hela benet/knät vrider sig. Det gjorde så jävla ont!! Har ont även idag, undrar om jag verkligen kommer orka spela match imorgon!?? När jag och Evelinn följt Isabell och Sanna till dess sovplatser så börjar Evelinns fyllehicka, haha! Jag fösökte skrämma bort den men det gick inget vidare. Hickan håller i sig ända tills vi lägger oss i sängen, sen låg vi och småfnissade åt det i några minuter tills båda somnade med bums! Denna kväll får vi göra om tjejer :)

Idag begav jag, Isabell, Susanne och Viktoria till Charlottenbergs shoppingcentra för att inhandla lite grejer inför GranCanaria resan. För min del blev det ett par tygskor (jag älskar tygskor), en blå bikini, en solkräm och en massa tråkiga, men behövliga, saker ifrån Ö&B. Nu sitter jag hemhemma på Björkenäs och njuter av att solen fortfarande är uppe, wiiiie! Ska nog ta och läsa lite i "män som hatar kvinnor".

fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0