LET THE SUN SHINE THROUGH

Jag var nyss ute och tog en nypa luft, solen skiner och värmer förvånansvärt mycket. Nice!! Ikväll kommer Isabell, Evelinn och Sanna till mig. Vi ska käka nått gott, dricka lite alkohol och roa oss med vad vi nu hittar på, Tv, Wii eller spel. Vi kanske drar till Rajjens och bowlar, vi får se vart kvällen leder oss. Ska bli jäkligt kul i alla fall.

Igårkväll pratade jag med Tomas i telefon, så himla skönt att höra hans röst, jag har saknat den, och jag saknar den!! Det var även igårkväll som de första tårarna kom sedan han åkte. Jobbigt!

Ther sun is shining
the grass is (
kind of) green!


Kommentarer
Postat av: Din Tomas

ja ringer igen snart, ska bara hitta nåt tillfälle när du inte sover :P



puss <3

2010-04-10 @ 02:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0